måndag 17 november 2008

Nya piller...

Imorgon bär det av på kryssning med jobbet. Ska bli lite kul. Dock har jag mitt välkända problem...min ÅKSJUKA!! Nu ska jag alltså vara på en båt i 24 timmar. Jag som mår illa efter 20 min över sundet hemma. Saken är den att jag har tabletter jag kan ta. Som hjälper hyfsat. Problemet där är att vi ska ju faktiskt ha konferens på båten, dvs sitta och lyssna. Saken med tabletterna är att jag får så sjukt stora bieffekter Inte alltid likadana. Men oftast. Jag blir hög! Ena sekunden är jag helt hög, nästa får man knappt kontakt med mig och jag blir trött och helt borta. Kanske inte en effekt man vill ha! Så nu har jag varit på ngt hälso apotek och köpt mig ingefära tabletter Hoppas att dom hjälper. Annars blir det mina egna små knarktabletter.:P Jaja, nu ska jag åka till jobbet, möte nu snart.

Inga kommentarer: