onsdag 5 november 2008

Känner inte igen min egna data...

Min data (Ja, data inte dator) bestämmde sig för förra veckan att bara lägga av! Den ville inte alls starta. Allt pga en uppdatering i Wista. Suck. Sjukt jobbigt.Så efter ringt runt till alla flera gånger och pratat och kontrolerat visade det sig att dom som kunde hjälpa mig var dom jag ringde i första samtalet men som inte kunde hjälpa mig då! Sjukt frustrerande med servic saker.
Nu fungerar den i alla fall, men nu är allt mitt borta. Mina länkar och all personlighet man lyckats få in i datorn. Så nu skulle det här kunna vara vem som helst dator och inte min data. Men men, ska jobba fram det igen. Så nu måste jag hitta allas bloggar igen.. Jobbigt!

Annars har det hänt en hel del sen sist, Familjen var uppe och hälsade på. Maria var här uppe! Super kul! Haft vår första spel kväll i lghen! Sen var jag och Celie och shoppade massa saker till vår fina lägenhet! Kommer nog och bli bra faktiskt!

Inga kommentarer: