onsdag 26 november 2008

Sista nedräkningen..

SNart snart flyttar jag. Inte långt kvar. Är sådär duktig på och göra det sista känner jag! haha. Jaja, det är ingen panik. Jag hinner alltid på ngt sätt :P
Men om det är ngn som är här i trakterna och inte har ngt för er på lördag hör av er så kan jag hjälpa er att syselsätta dagen! Bjuder på middag som tack! Blir lättare och går snabbare om man är fler. Men hör av dig om du kan hjälpa mig! :)
Jaja, nog med reklam! Haha.
Idag började jag tidigt. Sov inte så mycket i natt så jag har varit riktigt flummig på jobbet. Skrattat och haft rätt roligt. Men tröttheten kommer så fort man kommer hem. Blir inte bättre av att Maja ligger här och är sjuk. Man blir ju ännu tröttare!
Jaja, har inte så mycket att skriva här så nu slutar jag!

1 kommentar:

Bettan sa...

Om jag hade vart hemma hade jag kommit direkt o hjälpt till! Nu får jag kommer efter jul o se resultatet istället! ;)

Lycka till me flytten!
Kram Bettan