onsdag 19 november 2008

Fast mark under fötterna!

Det blev en riktigt rolig kryssning. Jag hade kul i vilket fall. Var god mat, trevligt sällskap och massa skratt. Var uppe och dansade hela natten. Så nu är jag lite sliten. Kunde inte sova så bra på natten. När man dansar och springer runt på båten kände man inte av att det blåste och att båten gungade. Men när man ligger i sängen då känns det vill jag lova. Känns som o ligga i en vagga, och det gillar inte jag. Man blir lite åksjuk! Idag när man inte dansade utan mest var trött och gick runt kände man väldigt mycket hur båten gungade. Så det blev att jag och Jonathan stod ute på deck och frös, men mådde lite bättre av blåsten och kylan. Men det gick inte att undvika ett besök på toaletten så att säga... Men blev lite bättre för en stund i alla fall! Haha.
Vad mer ska man säga? Vi hade roligt innehöll allt som en konferens kryssning ska innehålla.
Dock inte lyckats äta så mycket idag, men det går bra i alla fall!
Dom där nya pillerna vet jag inte vad jag ska säga om, dom fungerade uppenbarligen inte riktigt fullt. Men dom hjälpte nog lite. Ett annat problem är att jag sen jag började äta dom (man ska börja ngr dagar innan man behöver dom) har jag tappat matlusten. Inget är gott. Magen mår inte heller bra av dom. Så jag vet inte vad min slutsats blir om dom!

Nu när jag satt här och skrev ringde Bettan på Skype. Skit roligt och prata med henne lite. Tomt här utan henne här. Skönt och få prata med henne lite! :)

2 kommentarer:

Jonathan sa...

ja skoj hade vi verkligen! Hoppas du mår bättre nu.. Har du en lägenhet i uppsala nu? grattis isf :)

Bettan sa...

Det är ju alltid skoj att snacka lite!
Får se till att det blir lite oftare i framtiden! ;)

Kraaam