lördag 22 november 2008

Snö Snö Snö

Nu är vintern här! Så härligt. Morgonen började med en riktig julfrukost med Maja. Vörtbröd, leverpastej, rödbetsallad, clementiner, julmust, kaffe och ost. Vad mer kan man önska sig? Snön gör ju inte att man längtar mindre till Jul, brukar ju aldrig ha snö hemma innan jul..:P
När vi var mätta och belåtna bestämdes det att en tur i snön var nödvändigt. Sagt och gjort. På med termobyxor och hela köret. Sen åkte vi till Rävsta. Vårt hängställe när vi är på äventyr. Riktigt mysigt. Lekte mycket med snön och kameran..HAha. Jaja, har inte fått bilderna av Maja än, hon sitter här brevid och leker med dom. Men den som väntar på ngt gott. Lovar att dom kommer dyka upp på facebook!
Ja, men nu måste jag gå o byta om, jobbet väntar..
Har förresten varit riktigt duktig de senaste dagarna. Packat en massa!!!! Nu är det inte så mycket kvar.. dvs jag kommer hinna! Wieee.. Men på Lördag om exakt en vecka flyttar jag. Ngn som vill hjälpa till!? Behöver en dragkrock.. Finns inte på min..
Är verkligen med blandade känslor jag flyttar. Ska bli roligt och flytta ihop med Celie. Men, nu börjar lite av ett nytt kapitel, Maja och Julia kapitlet skrivs på sista kapitlet. Det har varit mycket skoj, skrikande, musik, äventyr, skratt, tårar, lycka, mat och massa annat! Det har helt enkelt varit sjukt kul och bo med Maja! Kommer verkligen sakna henne. Vad ska du till Etiopien och göra? Måste ju tänka på mig med..:P
Oj, nu måste ja springa. Morsning Korsning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

När kommer du hit? när kan du? Varken jag eller Daniel har ditt nummer...våra mobiler är lite knas! KRAM johanna

therra sa...

Vart flyttar du?
Inte tillbaka till skåneland va?
Jag ser ju fram emot att träffa dig i januari med ju.
Men Julia!!!!!

ps. länkar din blogg