lördag 12 juli 2008

Vackra Södern.

Ven blev en riktigt trevlig dag! Sol och lagom varmt. När vi gått från ena sidan ön till den andra o kom fram till en strand kom vi fram till att det var dags för en liten tupplur. En timme senare vaknade vi lite mer ut vilade. Superskönt och sova på stranden!! När vi kom tillbaka till fastlandet visade det sig att det var karneval i Landskrona. Kanske inte den roligaste men vi gick och köpte donuts. Sen blev det filmkväll hos Danny. Jag fick välja mat och då blev det självklart KEBAB. Eftersom denna vara lyser av sin frånvaro i Stockholm. Ja, jag vet att det finns en massa ställen som säljer Kebab där uppe också. Men den är verkligen inte god!! Helt fel sort. Om ni inte tror mig får ni komma hit o smaka. Men gott var det.

Filmen blev The Happening. Danny lovordade filmen och sa att den var riktigt bra. Men alla vi andra var helt överens om att det var en av dom sämsta filmerna på länge!!! Rekommenderas verkligen inte.
Igår började dagen med The Sims, byggde ett vackert hus med mina brödrar. Sandra kom och tyckte att jag slösade bort min semester. Så vi ( Jag, Sandra och Celie) klädde oss och begav oss in till stan. Stan var inte så spännande så vi drog över sundet till Helsingör. Det blev en riktigt super härlig dag!!!! Med god mat, en massa mys, härligt språk, god dricka (danskarna kan dom!) Sen hittade vi allas vårat favorit ställe. En helt underbar restaurang. Men den håller vi för oss själva. Vi kom fram till att Danskar är grymt sköna! Dom gillar vi!!!



När vi kom tillbaka till sundets pärla råkade vi bara hamna på strandpromenaden. Älskar den. Vi njöt av havet, människorna, stämningen, båtarna, dansen på bryggan och allt som tillhör.








Helsingborg oj så vackert det är!!!





2 kommentarer:

F sa...

håller VERKLIGEN med om att kebaben i sthlm suuuuuger!

Kine Karlsen sa...

The HAPPENING är Dårliiiiiiiiig!!!!!!