söndag 6 juli 2008

Sista Dagen!

Nu är det så nära semestern det bra kan bli utan att vara semester. En dags jobb till. Wieee

Just nu håller jag på o tävtta allt som jag ska he med mig ner till skåne. tråkigt som vanligt faktiskt. kan man inte komma på ngt smidigare sätt. Disk och tvätt är det värsta. för det finns alltid. Man hinner bara vända sig om så har man smutstvätt igen. suck. Men om vi nu ska se de från den positiva sidan, finns det inget bättre än när alla kläderna är rena samtidigt. Då kan man ha på sig precis vad man vill! :P

Har hittat en artikel om Viktoria ( som Isaks vän heter) En hemsk olycka!!! Kan inte vara lätt för dom andra som satt i bilen. Men sånt här är inte någons fel. Grubbla inte för mycket över det! Allt händer på en sekund.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2837985.ab
Det är sånt man inte vill att en lilebrors kompisar ska vara med om. Så tårarna kunde inte hålla sig borta när jag lästa artiklen. Hemskt är vad det är!!

Nu ska jag äta frukost i väntan på att tvättmaskinen ska bli klar för byte...

1 kommentar:

Maja sa...

semester in my ass I say...