söndag 20 juli 2008

Sista Andningen av semestern.

Sitter och väntar på att middagen ska bli färdig. Sen beger jag mig hemåt. Man kan ju inte åka på tom mage inte. Just de kanske ska åka över till Bengtsson och plocka med mig lite körsbär. hmm..
Dagen har jag tillbringat med att gå i kyrkan. Trevligt o träffa alla. Saknar dom faktiskt.:P Idag skulle Elin predrika. Hon är en mycket god vän, ser så upp till henne. Så glad att jag har henne.
I väntan på maten har jag satt pappa och Daniel på att kopla ihop min sterio i bilen. Köpte den i Januari så nu tyckte jag det var dags att kopla in den. Är ju så tråkigt att köra i 6 timmar utan musik. Tidigare har ja fått sitt med mobilen och headset. Men de blir jobbigt efter ngr timmar.
Ja, de var den här semestern de. Naglarna har tappat sin röda färg och livet ska återgå till vardagen. Ska bli skönt och komma hem till sitt. Sen kommer ja ju som vanligt sakna livet och vännerna i Skåne. Men jag är nöjd med min semester. Har haft kul och hittat på en massa. Träffat många kära vänner. Gav dock mersmak, sen är det ju ngr vänner som det inte blev tillfälle att träffa. Tråkigt nog. Men det kommer fler gånger! Jag kommer tillbaka! Det är jag säker på.

Nu ska ja se hur det går med maten. Börjar bli lite stressad, måste hem och sova en annan börjar ju klockan 5 i morgon. Tror inte att ja hinner sova så mycket. Har ju helt vänt dygnet, inte varit uppe så tidigt på väldigt läänge.....

Inga kommentarer: