måndag 21 juli 2008

Måndag...

Gick upp tidigt i morrse. Förstod inte vad det var för oväsen som störde min sömn i morrse. Tog en halvtimme innan ja förstod att de var mit alarm. Men jag hade väntat mig att jag inte skulle flygga upp direkt ur sängen så de var ingen fara...
Dagen på jobbet tillbringade jag med att sitta på kontoret. Jonte utbildade mig på en massa pappersarbete. Så nu kan jag de..hoppas jag. När vi var klara och det räckte för dagen begav jag mig hemåt.. klockan var endast 12.. tänk vad man hinner med mycket om man bara går upp lite tidigare..(lite o lite.. Att börja kl 5 är ingen barnlek)
Eftermiddagen har jag fixat en massa, rint om lgh, varit på banken massa jobbiga saker som måste göras.
Kvällen tillbringade jag dock med Madde. Mycket trevligt. Vi fixade lite tacos och tittade på film..
Eftersom Jessica har lämnat oss (är på semester i Spanien) invaderade vi hennes lgh. Kul och umgås med Madde igen. Var ett tag sen! Jaja, nu ska ja sova.. ska upp tidigt och jobba. Sen efter jobb ska ja lyckas hitta hem till Daniel & Johanna. Ska blir riktigt kul och träffa dom!

God Natt....

Inga kommentarer: