söndag 27 juli 2008

Hjäsp...

Ikväll är jag trött, så trött så trött. Vill bara sova, fast om jag gör de försvinner min kväll och jag är på jobbet igen. Blev lite väl mycket jobb nu dom här två veckorna jag har till min nästa semester.. 2 dagars ledighet.. hjäsp! Men jag ska inte klaga, de blir väl bättre efter sommaren när alla inte har semester hela tiden. Imorgon blir de nog en lugn dag på jobbet, ska bara gör pappers och kontors arbete. Försöka och fixa en till ledig dag till mig själv ;)

Idag har jag jobbat, sen åkte jag direkt till Sigtuna. Var ett helt gäng med kompisar på stranden där. Vattnet var varmt, var i i säkert 1 timme utan och frysa. Men sen måste jag poängtera att det ju trots allt var Mälaren vi badade..Söt vatten. Brunt vatten inte ljus blått som det ska vara riktigt. Men de gjorde inget idag, jag njöt av att bada trots allt. Man tager ju vad man har...

Borde verkligen städa lite på mitt rum, men vem orkar dammsuga i den här värmen? Inte jag ;)

Idag har jag funderat mycket, säkert på grund av att jag är lite trött. Jag har en tendens att tänka för mycket. när jag sen blir trött har jag ingen ork till att anstränga mig med att sluta tänka så mycket vilket leder till att jag blir lite deppig. , jag ska nog sova trots allt är nog nyttigt för mig. God natt...

Inga kommentarer: