torsdag 10 juli 2008

Semestern är i full gång...



Ikväll är jag riktigt trött. Helt slut. Känna verkligen som all trötthet man har bara kommer över en när man får semester. Ska det verkligen vara så!? Nu ska man ju leva livet! Jaja, är nog bara jag som är trött o lite tjurig så här på kvällen. Men saken är den att jag har ett stort problem. Jag tänker för mycket!! Tänker på hur kul jag ska ha, tänker på allt jag ska hitta på osv. Sen när det inte blir som jag tänkt blir jag besviken och slutligen ledsen. Oj, så personligt det blir när man är trött och kolckan blir mycket.

Jaja, nu undrar ni nog vad jag har haft för mig dom senaste dagarna. Igår blev de en girls night out (Fast Danny var med på ett hörn) Kvällen slutade med ett bio besök, Sex and the city. mer optimalt sett och sluta en tjejkväll är väl svårt och hitta.



Ikäll var vi hos Jossan, blev taco paj och film, "Mrgan Pålsson Världsreportern" Måste man ju som skåning se för eller senare.:P Den var helt oki, lite dryg. Inte alls lika kul som HippHipp! Men helt oki.


Imorgon ska vi till ven. En ö, faktiskt den enda ön vi har här i Öresund. På denna lila vackra ö åker massa skåningar, hyr superdyra cycklar som man tar sig runt ön med. Finns inga bilar. Har varit där ngr gånger förrut. Men Danny som inte har bott här så länge måste vi ju vissa upp våran "skärgård" ;) nä, oki. Där förlorar vi mot stockholm och göteborg. Vi har ingen skärgård, vi ser Danmark istället när vi blickar ut över havet. Men det är vackert!


Nu ska jag sluta skriva och sova! Det behöver jag verkligen! Ska ju orka cyckla imorgon..:P

Inga kommentarer: