tisdag 5 maj 2009

Vanlig Tisdag

Öppnat idag. Inte sovit mycket i natt. Men lika glad är jag för det.
Lite morgon gympa i köket så vaknar man. Jag och Emilia jobbar för att göra detta till en morgon rutin! ;)

Hade roligt och dagen gick snabbt. Kul och jobba med bra och roligt folk!
Imorgon jobbar jag 11-20. Halv rolig tid. Är verkligen hela dagen. Restan av veckan vet jag inte alls hur jag jobbar. Står inte med på schemat. När jag frågade Fredrik förra veckan sa han bara att jag skulle göra annat. Hm undra vad. Får se imorgon...

När jag kom hem satte jag mig bara lite i soffan. Helt plötsligt vaknade jag.. Visste inte ens att jag somnat eller hur länge jag sovit!!.. Sen kom Sandra kom över. Ätit mat och slappat framför tvn.

Ja, mer spännande dag än så var det inte idag...

Moster, väntar på ditt samtal, enligt mina planer skulle Ambrosius komma ut idag! Ni måste vara hemma från BB på Lördag, då kommer ju jag!!!! Håll er till planen, en timme kvar. Bäst för er att ni är på BB nu!!!

1 kommentar:

Bettan sa...

Ibland är har man sånna dagar... bara en helt vanlig dag. Precis som idag.. önskar man hade nån i närheten som man kunde ringa för att hitta på nåt! :)