onsdag 27 maj 2009

Picnic

Tyvärr försvann värmen och solen på eftermiddagen idag. Jag och Sandra var lite trötta och tjuriga nu på kvällen. Så vad gör man. Jo, springer till Ica och köper lite goda kakor. Sen hem och koka kaffe. Sen tar man tre filtar och går ut och sätter sig på gräsmattan framför huset! Kallt. Supermysigt. Grannarna tittade en del vill jag lova. Men till och med en kall picnic är mysig. Älskar picnic.
Lyssnade på musik pratade skrattade åt kakor och hade de Najs.. :)
Hade kunnat vara lite skönare med lite värme. Men man ska inte klaga..

Nu har jag äntligen gjort mitt jobb, lagt upp bilder på Carl på FB. Släkten i skåne måste ju få se pågen! Så är ni nyfikna får ni titta där! Nu kanske jag ska sova. Dumt och vända dygnet bara för att man är ledig. Har en del och göra imorgon. På kvällen ska min fina grill invigas!! Kom om du vill! Alltid trevligt med riktigt grillfest.

2 kommentarer:

filippa sa...

vilken söööt påg!! :D

Bettan sa...

Låter najs me picknick! :)
Lille Carl är ju bara såååå söt! Hälsa de från mig!
Vi ses ju snart vettja!! :)
Puss