lördag 9 maj 2009

Lördags slappande.

Inte fint väder. Bara grått tråkigt. Moster har inte ringt. Så inte får jag hålla i en liten bäbis idag. Jag som längtat hela veckan lång. JA, Jag älskar små gulliga bäbisar!!!

Ätit frukost med tidningen. Celie och jag satt och pratade och läste tidningen. Med Melodikrysset strömande ur högtalarna. Mysigt. Känns lite som lördag hemma hos mamma och pappa.

Nu sitter jag här, Celie ligger och läser.

Vi har bara en plan för idag tror jag, ska till IKEA. Har ju inte varit på nya IKEA än. Så nu ska vi dit. Om vi nu orkar resa på oss!!

3 kommentarer:

Bettan sa...

IKEA är alltid skoj!!! Men... enda problemet är att man ofta blir av me mer pengar än man räknat me ;)
Kraaaam!

Mr. J sa...

Bäbisar är bäst! Men inte när man väntar på dom och dom är jättesega!!

Emilia sa...

Tack för kommentaren gumman, blev jätteglad. Såg den inte förrän idag. =) Never give up!