söndag 3 maj 2009

Senaste tiden...

Så, här kommer lite bilder. allt som missades och läggas ut när jag inte hade Internet (Fortfarande inte riktigt förlåtit grannen!)

Först var det en en helg i Skåne. Kul som vanligt. Fullt upp! Hinner knappt hem.. Men jag tog faktiskt tid till familjen den här gången. Hann leka med Aron och Bosse. Bråka med Isak. Skratta med Galen. Titta på Hönorna. Krama Pappa. Prata viktigt med Mamma. Så jag hann med allt tror jag.

Fredag kväll blev det grillning hos Lina&Björn. Riktigt trevligt kväll. Klara & PM och Saranda var med där (Saknade dig Sandra!) Jag och Björn åkte runt på stan och fixade massa innan. Saknar dom, riktigt roligt och bara hänga lite. Här är lite bilder från grillningen..

Där var lite bilder. Resten censureras bort som vanligt! Då har vi kommit till Lördag... Blev slappedag hemma med familjen. Lyckades bränna mig.. Hm. Har bilder..

Ja, kommentarer behövs väl knappt!? Roliga brödrar man har. Varm och härlig dag. Gjorde till och med lite nytta, högg ved! Det ni!

På kvällen bar det av till Malmö... Eller Staffanstorp först. Skulle ut och dansa med Pabla och Caroline från McD Svedala.

Ser ni hur röd jag är?!?! Haha.

Nog om Skåne resan. Sen har jag klippt mig. Blev riktigt riktigt snyggt faktiskt om jag får säga det själv. Saknar inte alls håret! Har ingen bra bil.. Mer än på Bröllopet! Så här kommer lite bilder från sagobröllopet!Har ni sett en vackrare brud!? Såååå fin klänning! Riktigt Sagoprinsa! :)Ser ni vem? Från bästa sidan!

Inga kommentarer: