onsdag 6 maj 2009

Gnäll gnäll...

En lååång och tråkig dag idag. Inte mycket spännande saker som hände. Var trött. Trött på allt. Ledsen och lite nere. Är lite jobbigt med allt just nu faktiskt.
Berättade för chefen idag om problemet med lgh, även han blev lite orolig tror jag!

Problemet är tror jag, att den här världen är inte gjord för att man ska vara själv och singel. Man har inte råd till det. Har inte råd att bo själv. Hyran blir mycket dyrare.
Men jag behöver inte hjälp med att hitta ngn, ge mig inte blickar och undra varför jag inte träffat ngn. Vad ska det hjälpa?! Vad vet jag, kanske inte är tillsammans med ngn för att jag inte vill. Sluta försök hjälpa mig med hur jag ska flörta. Vet att du menar väl, men det hjälper inte, det är bara jobbigt.

Men jag tror allt löser sig på ngt vis. Kanske dags för mig att testa mina vingar och våga flyga till nya äventyr?

Nu ska jag inte skriva mer depp gnäll... Krypa ner i min sköna säng!

Fortfarande inte hört ngt från Moster, Ambrosius, kom ut!!

1 kommentar:

Bettan sa...

Jag lovar att inte ge några blickar ;)
Puss