måndag 4 maj 2009

PANIK!!! Fullständig Panik!

Det slog mig just. Hjälp vad tiden går. Har vetat det men inte velat tänka på de. Försträngt! Inte velat tänka alls på det.

Om 3 månader är jag bostadslös!!! IGEN! Suck! Så snabbt gick det. Siste juli ska jag vara ute. men eftersom jag har min semester då och inte vill flytta hela semestern måste jag vara ute till den 19 juli. HJÄLP!!!!
Var ska jag ta vägen?! Har ingen anning. Ingenstans och bo ju! Inte ens börjat söka nytt. Vet knapt var jag ska söka. Var ska jag bo till hösten? Fortfarande inte kommit på vad jag vill göra med mitt liv!
Skåne, Sthlm, Uppsal!?! Var ska jag bo?
Lutar väl mest åt Uppsala eller Skåne. Problemet är bara att om jag bor kvar här måste jag hitta en billig hyra! Inte råd annars. Insåg idag när jag räknade på milen till jobbet till deklartionen att jag faktiskt kör 9.2 mil om dagen!!!! Därför pengarna knapt räcker till. Det är ju bara till jobbet. Sen använder jag ju bilen en hel massa annat. Så som ni hör... Jag har panik! Var ska jag ta vägen!? Bo på gatan!? Flytta hem?!

Min plan om jobbet får helt enkelt sättas i verket. Bygg om restaurangen, gör en andra våning. Där all personal kan bo! Det ni! Vi har klurat ut massa fiffiga saker med att alla skulle bo på jobbet! Haha
I värsta fall får jag väl smita in i personal rummet och sova där. Nä nu ska vi inte gå händelserna i förskott. Det löser sig säkert.
Men just nu har jag panik. Ont i magen!!!!!!

4 kommentarer:

emilia sa...

JuliaJuliaJulia... Om inte Roland låter oss bygga om så får du bo hos mig och jessica :D hahahaha McCamp!

Lina sa...

Men gumman.. det kommer lösa sig!
Vi har ett gästrum :) Dock lite stökigt, men det är lätt fixat...

Mr. J sa...

Precis McJulia! Inte ska du flytta hem till spättakakeland igen!
Vi behöver dig på fysingen!!! =)

McCamp is the shit! =)

Bettan sa...

Åhhh, hoppas du hittar nåt snaaart!!
Annars får du o jag flytta in i farfars gamla lägenhet helt enkelt ;) hahaha