måndag 4 maj 2009

Fixar och donar..

Disken är snart färdig diskad. Tvätten är kvar. Men jag har nu Deklarerat!! Skönt och slippa tänka på det mer. Men nu ska jag städa färdigt här. Elin kommer klockan 16 idag (Hon som äger lgh) måste skriva lite papper.

Jobbet ringde, behövde ngn som kunde stänga i Åkersberga. Synd att jag inte kunde. Jaja.

Borde ta tag i mig. Sen flyttar Sandra idag, så när Elin åkt ska jag kolla fall dom behöver ett hand tag!

Kom på en sak. Glömde visa bilder på när jag träffade Hanna! På väg hem från Skåne stannade jag till i dom småländska skogarna på Lunch. Småland är konstigt!! Små vägar. Mitt ute i ingenstans. Massa skog. Små byar överallt! Konstiga småland! Men Hanna bodde fint. För länge sen vi sågs sist. Hanna har jag känt sen 18 maj 1985, ca. För det var då hon föddes. Har varit vänner hela livet. Men sen har det gått i vågor över hur mycket vi har setts. Men Hanna är en sån vän man vet att man alltid kommer vara vänn med, även om man inte träffas varje vecka eller pratar i telefon. När man väl träffas är man tillbaka där man lämna sist....

2 kommentarer:

Hanna sa...

hej gumman! kul å se bilderna. gillar skarpt bilden på mina uppblåsta kinder. Gilade stort ditt besök. En paus från tristessen å vanliga livet. Tack! Gud välsigne dig kära vän.

Hanna sa...

Kul å se bilderna.. Gillade skarpt bilden på mina uppblåsta kinder. Tack för besöket. En välbehövlig underbar paus från tristessen å vardagen! Tack! Gud välsigne dig kära vän ;) (ps.. fyller år 14 maj ;) )