tisdag 26 maj 2009

Go och glad!

Blev en riktigt härlig promenad. Var en riktigt härlig vårkväll. Vi, Jag, Lina och hennes Silas, gick ner till centrum. Där tog vi en glass och satte oss vid ån för att avnjuta. Blev verkligen mycket prat. Riktigt mysigt. Sen hade vi tänkt ta bussen hem, men vem orkar vänta 20 min på en buss!? Så vi gick hem istället.
Nu har vi bestämmt oss för att se till att ses en gång i veckan. Borde inte vara så svårt. Bara att se till och göra! Är så glad för Lina. Kul att vi bor i samma stad igen!

Idag ringde Sandra och väckte mig. Hon ville ha lunch sällskap. Men eftersom jag fortfarande sov blev det mer än brunch för mig. Hann inte äta ngn frukost innan. Satte oss på Carl Filip. Tror den heter så. Riktigt mysig. Blev en lång god och mysig lunch med en massa strunt prat. Härligt.
Sen hade jag bestämt mig för att INTE shoppa den här månaden. Det gick JätteBra!!! Klara en dag. Men jag kan förklara och hitta på ursäkter. Sandra skulle köpa ETT par skor på Skopunkten. Då var jag ju bara tvungen och köpa ett par! Sen köpte jag en grill. Men den är billig och väldigt praktisk. En liten bärbar sak. Bättre än engångs. Kan man ha med sig överallt. Perfekt för grillkvällar ute i naturen och på stranden! :) Får se om den invigs ikväll eller imorgon. Hm.
Nä, nu ska jag städa upp lite här hemma. Sen ska jag göra viktiga tråkiga saker som hitta lgh. Suck. I det här fina vädret är det inte det man vill. Sitta framför datorn. Men jag vill ju inte bo på gatan så det är bara till och sätta igång!

Inga kommentarer: