fredag 1 maj 2009

Första Maj Välkommen...

idag har jag varit duktig faktiskt. Varit ute och sprungit. Kommer inte ens ihåg sist jag gjorde det. Gick riktigt bra och var bara härligt. Hoppas jag lyckas göra det till en vana nu!!!
Igår, valborg. Jag och Sandra hade tänkt åka ner på stan. Men vi orkade inte med allt folk. Så vi åkte ut till Moster. Blev en riktigt härlig dag. Kollade på en brasa med Mosters vänner. Men trevligt var det. (Uno truedssons bror med fru bland andra! Vem hade kunnat tro att vi skulle fira Valborg med honom.. haha... världen är liten!)
Bilder ligger ute på FB om ni är nyfikna. Mosters tjocka mage syns tydligt. Tycker faktiskt att kusinen ska komma ut nu! Har beställt det till nästa vecka, dom måste vara hemma från bb nästa helg. för då är jag ledig och kommer ut för att gulla med Ambrosius. Vackert namn jag vet! :P

Åt matjesill idag, känndes som riktigt sommar. Vill hem till Hbg och bada!!! Kanske inte är så varmt. Men jag vill bada i alla fall. Har hört ryckten om 30 grader!?!? Otroligt!

Skypeade (Hm, svårt med svengelskan där..) Med Bettan idag. Inte Pratat på evigheternas evighet ungefär. Inte alls bra. Skönt och få pratat lite nu!!!

Nu ska jag vika tvätt, diska och duscha. Sen ska jag Sandra och Kathrin åka till ngn sjö och grilla. Har man inget hav så, man tager vad man har!

1 kommentar:

Bettan sa...

Sååå gött att snacka lite!
Wow, önskar också att jag kunde göra springandet till en vana... det får bli vårat Valborgs löfte, ok?!