söndag 3 maj 2009

bla BLA bla...

Märker tydligt att jag varit utan internet ett tag. Inte alls lika beroende. glömmer nästan helt bort att kolla in FB och skriva här! Haha.

Men det har nog inte hänt så mycket spännande i helgen. Jobbet 10-19. Så man kommer hem äter tittar lite på tv sover o sen åker man till jobbet.
Men men. Lika glad är jag för det. Trivs riktigt bra på Fysingen faktiskt. Börjat komma in i det och lära känna alla! :)

Imorgon ska Elin som lgh komma. Vi måste fixa lite papper. Så imorgon blir det städning. Måste ju se fint ut här när hon kommer. Hoppas att hon inte ser att jag råkade måla vit på det grå dassiga taket när jag målade om!! Kanske inte hon blir så nöjd med mitt rum. Men det är finare än innen i alla fall!

Borde kanske sova.. men jag är inte trött.

Inga kommentarer: