torsdag 11 september 2008

Vilken dag..

Allt har hänt idag. Då menar jag verkligen allt! Orkar inte ens skriva om allt. Rån i grann butiken, poliser som anhåller gäster, komplicerade kvinnor som gnäller, kompis som tjurar, chef som gnäller, folk som försover sig..

Vad mer kan hända idag.. Jo, Idag har jag varit på Sigtunahem och sagt upp min lägenhet. ! Januari 2009 är jag där med bostadslös.. Ngn som har en soffa?! Löser sig säkert men det känns inte helt lugnt. Usch. Gillar det inte, men det kan kanske vara nyttigt för mig. Tycker Maja. Dumma Maja.
Nu sitter vi tröst/fest äter framför Las Vegas.. Blir Choklad, Glass, Läsk och till förrätt åt jag en macka med svamp stuvning av färska kantareller. Yami!
, nu ska ja titta på Tvn. Orkar inte skriva mer skit här nu.

...Men snäll VÄX UPP. Bete dig som en vuxen som du anses vara! Är så trött på alla omogna människor. Väx upp en gång för alla. För allas skull!..

Inga kommentarer: