onsdag 10 september 2008

I väntan på Topp Model..

Varför går det en massa skit på tv. Kan inte Topp Model börja nu. Så men har ngt och titta på. Ja, jag har inte mycket till liv ikävll. Men ja har ont i huvudet och är trött. Så då passar det aldeles utmärkt med min Cola Zero och chocklad i den andra handen, sen bara sitta här o softa i soffan. NAJS!
Ledig i helgen undra vad jag ska hitta på. Funderar på och ringa moster och fråga fall dom är hemma. Var länge sen jag var där nu. Dom kanske inte fått in höet än så jag kan få hjälpa till med det i år igen! Är faktiskt mycket roligare än man kan tro och stå på släpet och packa balarna. Ibland behöver man komma ut på landet och slita som man gjorde förr i tiden. Ute i den friska luften. Jaja, i vilket fall som helst är det skönt och komma ut på landet lite då o då. Sen måste jag kolla hur det går med huset.
Snart kommer min nya bil.. Hoppas jag. Har väntat på den nu i ngr veckor. Längtar ju tills jag får min skönhet.
Jaja, nu ska jag sluta och skriva en massa skit. Är ingen hemma här så pratsjuk som jag alltid är får jag skriva här i stället.. Nu ska jag sluta!!!

Inga kommentarer: