lördag 13 september 2008

Lördag!

Så skönt att vara ledig. Har varit en jobbig vecka. Hänt lite förr mycket och bara varit allmänt jobbig. Inte alls på humör för höst vardag. Så det är ar super skönt med lite helg. Ska bara rycka upp mig lite o tvinga iväg mig och träffa folk.
Än så länge har helgen börjat som ledighet brukar, tvätt, diskning och städning. Sånt man inte orkar med under vardagen men som är grymt tråkigt och göra på sin lediga dag!!! Jaja, sen ska jag iväg till Uppsala för att gå på kulturnatten med Celie och Sandra. Kul. Hoppas jag, inte på humör men de ska jag få upp medan jag fixar mig o sminkar mig.
Skulle ringa till Helena, min inneboende, idag. Gick ner i telefonboken och ringde. Konstigt nog svarande en välbekant skånsk röst "Helena", kom inte från min inneboende utan Helena från min gymnasie klass. Super kul. Henne har jag inte pratat med sen studenten nästan.
Kul och uppdatera lite om varandra. Visade sig att hon bor i Uppsala sen ett år tillbaka. Världen är liten. Så nu ska jag faktiskt se till och försöka hitta ngn dag när vi kan ta en fika. Hade varit super kul.

Pratade med Lina igår. Så kul och höra av henne. Har haft koll på din blogg när du skulle komma hem från semestern. Hör av dig när du har en ledig kväll eller helg. Hade ju varit kul o träffats...

Har fortfarande inget nytt om ngn lägenhet. Känns så där. Men de löser väl sig..:S Har soffa och sova på i alla fall. Tack!!

Satt på facebook och lekte när jag upptäckte att Bettan, Honey, Har blivit på körd! Usch, blev väldigt orolig och slängde mig på telefonen för att bli uppdaterad. Det hade gått bra med henne. Inge brutna ben och hon levde! Så nu kan jag andas ut!
Nu ska jag sluta, ska ner och fixa tvätten sen ska jag skynda mig till Uppsala. Skulle behöva åka nu om jag skulle komma när dom ville. Redan ringt och sagt att jag inte kan redan.. jaja. Over and out!

Inga kommentarer: