tisdag 23 september 2008

Spännande samtal..

Jag förstår inte en sak, Varför duschar ingen efter träningen?! Dom missar ju det bästa. Varför skulle man vilja ta på sig massa kläder sätta sig i bilen köra hem och sen orka gå in i duschen. Nä, usch! Finns inget bättre än att varva ner lite för att sen gå in o duscha bort all svett! Sen när man väl kommer hem är man så fräch som aldrig förr. Man kan direkt inta sin plats i soffan framför tvn... SKÖNT! Men visst det är skönt att ingen annan duschar, får jag vara för mig själv.

Nu till samtalet... När jag precis hade kommit ut i bilen hörde jag hur telefonen vibrerade i väskan. Något nytt numer, eftersom det är så många konstiga som ringer till mig just nu för att titta på lägenheten var jag säker att det var en till som ville komma och titta.

När jag svarade hörde jag bara..."Jullan".. Kopplade inte riktigt, men om jag mtänkt efter hade jag ju fattat vem det var... Finns bara en som kallar mig Jullan. Mycket finnare än Julle!!!! Men i vilket fall är det Simon som har patent på det smeknamnet... Precis som Diego kallar mig Laura.
I vilket fall är Simon i Märsta! Vi ska träffas ngn dag i veckan. Riktigt kul. Var lääänge sen sist. I bibelskolan var det han och jag som städade toaletterna när det var vår tur och städa. Där på toaletterna pratade vi genom livet och världens alla problem. Härligt. Får se till och ses i veckan!
Nu ska jag återgå till Top Model!

Inga kommentarer: