onsdag 10 september 2008

WOPS...

Oj, varit riktigt dålig på att uppdatera här..Wops. Har inte orkat. Borde ha skrivit om min förra helg. Var ju i Gbg och hälsade på Sandra. Fick äntligen träffa henne. Så nu skriver ja lite om henne nu...
Vi hade en perfekt helg. Alltid lika kul o träffa Sandra. Sjukt hur kul vi alltid har. Helgen började med att vi gick till en studio för att Sandra skulle tatuera sig. När vi kommer in går jag rakt in i Mattias. Hur liten är inte välden!?! Hinner inte vara i Gbg mer än två timmar när jag springer in i honom. Så sjukt roligt. Har inte träffat honom sen förra sommaren när han flyttade hemifrån. Saknat honom ju! Han blev lite som en storebror hemma, var ju den första som bodde hos oss. Allt verkade vara bra med honom. Härligt och se. Så glad att vi sprang in i varandra.

Sandra blev dock lite besviken på att det inte kändes mer när man tatuera sig. Men men, fint blev det! Efteråt gick vi runt lite på stan innan vi åkte hem till henne. Köpte med oss en massa skräp och tittade på film. Blev en mysig kväll.

Nästa dag blev det promenad i Haga, Riktigt fint och mysigt. Hittade ngn udda loppis och ett stånd med honung. Han hade dock inte Rapshonung som jag ville ha..Ja jag vet vad som är bäst, pappa var bioodlare när jag var barn..

I Haga finns det ngt som kallas Haga bulle. En GIGANTISK STOR kanelbulle typ. Vi var ju tvungna och ta en fika och prova denna bulle.. Smarigt.
Sen blev det till att sola lite på en gräs matta. Allt fullt med massa skit prat som bara jag o Sandra kan. Aldrig en lugn stund.:P

Kvällen skulle vi dra ut och dansa. Rebecka kom och gjorde oss sällskap. Vi kom dock aldrig ut, men trevlig hade vi i alla fall. Blir inte alltid som man tänkt sig.:P
JA, det var en liten snabb resumé av min helg. Mer får ni inte veta. Mer än att vi hade riktigt kul!
Just det, Sandra har du hittat min ring?! Förstår inte hur en ring kan försinna i en liten 1a! Vill ju ha den..:P

Inga kommentarer: