söndag 28 december 2008

Så var julen slut.

Men vilken Jul sen. Fullt upp som vanligt. Alla är hemma, alla vänner är hemma i Skåne, alla ska man träffa, familjen ska man umgås med, släkten och alla mat. Det är jul det.

Har inte hunnit skriva här, har inte varit inne på datorn knappt Har haft fullt upp i alla fall. Som vanligt när jag är hemma blir mina små brödrar (Som inte är så små längre) arga för att jag aldrig är hemma när jag är hemma! Men de är inte lätt, trots detta har jag inte hunnit träffa alla eller träffa alla så mycket som jag hade velat. Alla er jag inte hann träffa den här gången: Hade varit kul o ses, hoppas att allt är bra med er. Tänker på er och saknar er, får se till och ses snart! Hoppas ni hade en bra jul och att ni får ett Gott Nytt år!

Så vad har jag egentligen haft för mig:
Julmys hos Klara&Pm, (Super mysigt!), Julmys med Cellgruppen hos Elin (Älskade Elin, Vilken förebild och vän!), Julfirande med nästan hela släkten hos Mormor och Morfar (Alltid lika kul), Mellandags rea på Väla (hittade inget på rea men shopping blev det), Lekt med Bosse (Världens finaste hund!), Myst med familjen, Suttit framför brasan, läst en bok, Myst med Sandra! (Det är hemskt att vi bor så långt ifrån varandra!), Varti på Julmys i Köpenhamn och Tivoli (Det var supermysigt. Ni är underbara Danny & Bettan!) Julmys hos Lina&Björn, (Blir alltid så bortskämd hos er! Tycker så mycket om er!), Tjej reunion med gamla tjejgänget ( Verkligen riktigt roligt och träffa er efter alla dessa år, Kul och höra var livet tagit oss, Livet är inte alltid lätt, men de blir bra till slut), Varit i kyrkan, (Min extra familj!), Umgåtts en hel massa med Bettan och Company (Ska bli så kul o bo ihop om de nu blir så!), Lekt med pojkarna, Blivit väckt på morgon av ett en bror kommit nerkrypande under täcket, (Mysigt!!)
Vilka UNDERBARA vänner jag har!!! Tack alla för en härlig Jul! Älskar er alla!

Nu är det slut för den här gången. Ska spela lite med pojkarna packa och äta, sen bär det av till Uppsala, Bilen full med folk. Kommer blir trångt och härligt. Ska bli spännande hur vi ska få plats.

Som vanligt när man är ledig så känner kroppen hur trött den är. Har gått och blivit små krasslig och fått ont i halsen, Meeeen Lika glad är jag för det!!
Imorgon är det tillbaka till jobb livet går tillbaka till vardag, snart. Ska först fira nyår :D
Kram på er alla!
Hoppas ni alla haft en Riktigt God JUL

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken mysig jul du verkar ha haft!:P Jag hann knappt med så jag förstår inte hur du hann allt det där och ändå kom upp två dagar senare än mig!^^ Du kan ju knappt ha hunnit vara hemma..^^

F sa...

skitkul att ses asså, veeeerkligen :D