lördag 6 december 2008

Kalas

Idag ska Sandra ha sin 20-års fest. Det ska visst bli julbak och massa julmys! Kommer bli en super mysig dag. Jag har dock inte varit o köpt ngn present än. Vet inte alls vad jag ska köpa. Man fyller ju 20 bara en gång i livet så då vill man ha ngt roligt. Men vad är roligt och inom min budget?!? Måste ju tänka på att Julen nalkas, vilket inte är helt billigt med min STORA familj. Oj, nu fick jag reda på att jag har brottom. Festen börjar visst kl 15. Innan dess ska jag köpa present, göra vid mig och hämta Celies kompis på stationen kl 14. Oj, nu skulle vi visst vara där 14.30. PANIK. Kommer aldrig hinna. Jaja, blir en trevlig dag! :) Kommer nog lite Julstämning att infinna sig.

När vi sitter här vid vårt köksbord och kollar ut genom fönstret ser vi varje morgon en tant som går ut med sina hundar. 4 st små chiuaua. Jag är väl inget stort fan av denna hundras. Men hennes hundar är ngt utöver det vanliga. Speciellt en. En går lös medan de andra är i koppel. Den lösa är alltid lite bakom. Han tycker nog att det är lite obehagligt med blöt mark. Sen om det blåser så dras han i sidled. Men nu till det roligaste!!! När han springer rakt fram får han helt plötsligt för sig och göra en pirruett. Så han gör massa pirruetter hela tiden. Så sjukt konstigt och roligt. En sån hund vill jag ha. Haha. Ska filma han ngn gång. Om jag får för tanten. Så alla som vill se denna bedårande hund får komma hit på frukost en dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah! Den hunden vill jag se!!!! Nu bara måste du lägga upp bilder på bloggen. Om inte annat för att visa pappa vad han gick miste om när han valde Bosse som jakthund ist för en söt chinchioa!!!!!
Kram
Elna

Bettan sa...

Hoppas ni hade de kul på festen!
Jag kommer defenitivt på frukost för att kolla in denna hund!!! :)