tisdag 30 december 2008

Näsan bara rinner..

Riktigt förkylld nu. Nyser hela tiden. Näsduken är inte långt från min näsa! Lagom roligt. Jag blir inte förkylld så ofta men Usch vad jobbigt det är!
Jag vet låter som en man!

Annars har vi fixat allt inför morgondagen! Ska bli en riktigt trevlig kväll. MASSA god mat, trevligt sällskap och allt annat nyår kräver.
Kylskåpet är fult som aldrig förr. Haha, kan ju tro att vi ska vara 20 st om man kollar i skåpen. Men sen är vi ju trots allt skåningar, är det fest betyder det MAT förr oss! God så klart! :D

Annars är det fullt upp. Bettan & Danny är ju här. Riktigt roligt. Blir faktiskt som ett hem här nu när det är folk här och middagar och trevligheter. Det som är jobbigt är att jag måste jobba hela tiden! Suck. Vet inte hur jag ska kunna släppa hem dom på Lördag dock. Dom får flytta in här nu. nu ska ja spela sjuan...

Inga kommentarer: