torsdag 4 december 2008

Bettan Honey Bengtsson!!



Idag är det din dag!! Därför får du ett aldels eget inlägg på min blogg! Ska handla endast om dig. Om hur bra du är. Verkligen en helt underbar vänn! Som betyder sjukt mycket för mig. Vilken vännskap. Ibland blir man blind över vad man har. Men när man tänker efter är det verkligen inte alla som har en vänn som jag. Synd att du är i Israel och jag i Uppsala. Hade ju velat fira din dag med dig. Men dagen får gå åt att tänka på alla härliga roliga minnen med dig!

Våra härliga sommrar, massa bad, solande, fikande, tränande, roadtripp med Ben, cycklande, eu-moppen, turer till Ekeby, resande till alla möjliga ställen, Idre, Uppsala, när vi passade Edgar, alla killar :P, glassabilen, lamborginitraktorn, Tasty house, Ebba, middagar, nyår, fester, tårar, skratt, alla vänner runt omkring, filmer, katter och hundar, dansande, när vi tvättade hemma hos mig o skulle åka hem till dig mitt i natten och körde på en katt! (haha, so jag skrattade, tänk om vi åkt i diket, vad skulle folk säga när vi två satt där i bara handduk), när vi cycklade hem till mig från dig i bara handduken! (tur att Tommy inte tittade ut!), motercykel turer, när vi ramlade med motorcycklen och cycklen, studenten, Danny, helsingborgsfestivalen, alla kvällar vi suttit uppe och pratat, övernattningar, cellgruppen, HIF, fiskdoft, toabesök, stylande, städandet hemma hos Bengtsson, Kaffe, dieter, shoppande, väla, Julfirande, Frizon, beachparty, när vi glömde Elna och Maria i bilen i en timme!, Kebabpizza, Bomb, Norrahmnen, kyrkan, balen, julspel, trumpet och trumm spelande...



Jag skulle kunna fortsätta lika långt till! Som du märker har du satt stora spår i mitt liv. Allt som hände under ca 5 år är tillsammans med dig! Men jag tror verkligen inte att det slutar här. Vår vännskap är en vännskap som håller livet ut. Ska bli kul när vi sitter där som mammor, medelålder, pensionärer! Även då hoppas jag att du är en del av mitt liv!

Älskar dig så! Hoppas även du får lite minen av allt jag räknade upp..

Ett litet urval av bilder. Finns många fler. Men lite blandat från många olika år och tillfällen. Har fått censurera en del :P Haha. Ha en underbar dag!!!

2 kommentarer:

Bettan sa...

Vilket underbart inlägg!!
Känner precis likadant! :)
Men en del av bilderna hade jag nog inte visat för allmänheten, hoppas de inte är så känsliga! Finns ju värre, som sagt! ;)
Vi får ta o fira rejält i jul istället!
Saknar dig massor!
Puss Puss!

F sa...

så goooa bilder, haha :D å grattis till bedan!!