måndag 6 april 2009

Springa

På väg hem från jobbet idag fick jag en Akut lust till att ut och springa. Ute i Naturen. Njuta av våren. Vet precis var jag vill springa. Tyvärr ligger det 65 mil bort. Så det blir lite svårt och hinnas med. Springa i Pålsjö skog. Där man riktigt ser våren. Blommorna. Är i stan fast i skogen. Springer i skog och sen tittar havet fram. Är mysigt.
Tänkta att jagf kunde hitta ngn slinga här. Men nu har jag sökt på Uppsalas hemsida och på eniro. Men jag har inte hittat var det finns en löparslinga. Roligare och springa på stig än springa på asfalt i stan. Är inte min grje. Tror jag inte mina ben hade gillat faktiskt! Så nu har all energi försvunnit. Kommer nog inte bli något springade idag för min del. Kanske på Maxi. Behöver fylla på föråden....

Inga kommentarer: