torsdag 9 april 2009

Allt och inget.

Har varit ledig nu i två dagar. Men inte orkat uppdatera här. Har varit fullt upp med att inte göra ngt o sen hitta på lite kul.
Har haft rätt sköna lediga dagar faktiskt. Men sen har jag varit halv sjuk. Igår låg jag på soffan hela dagen typ. Magen vill inte alls vara med! Suck. Men men. Känns nog lite bättre idag.
Ska snart till jobb.
Idag är en av de bästa dagarna på jobb, säljer en hel del! Många som jobbar och högt tempo. Det gillar jag! Är riktigt roligt och jobba. Sen kommer Blom från andra sidan och jobbar lite. Kul! Hoppas jag och Blom får stå i dt:2! Hade varit roligt. Vi får se.
Nä nu ska jag nog gå och duscha och peppa mig inför dagen.

Idag åker även Celie ner till skåne. Så nu är dom andra hemma, men inte jag! Har riktigt abstinens efter skåne. Så nästa helg bär det av hemmåt. Går inte längre, måste måste måste bara hem! Haha.

Vad ska jag göra till hösten? Bo kvar här utan Celie och Sandra hur ska det gå till!?! Helt själv!? Vet inte riktigt om jag gillar den tanken. Känner mig redan lite ensam, Sandra åkte ju till skåne i måndags! Nä, vad ska de bli av med?! Börjar min norrlands period lida mot sitt slut?! Vågar jag ta det stora steget av det här tåget, lämna lite av min trygghet med ett fast jobb med utvecklings möjligheter. Men vet ju vad man har men inte vad man får. Men man måste ju våga för och vinna!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Våga och vinn i Göteborg ;)

Julia sa...

hihi. de tycker du va! Men jkag vet fortfarande inte vad jag ska göra där....