lördag 4 april 2009

Ohhhhhhhhhhhh

ohhh, nu är jag arg igen!!! Humöret går upp och ner denna dag.
Varför kan inte FOLK berätta i tid vad man ska göra osv. Trodde inte att det krävdes klädkåder som man ska få reda på klockan 00.30!! Suck. Vill inte alls nu. Skiter i allt och kommer inte imorgon.
Blir så arg!!!! Orkar inte sånt här...
Så nu har jag två val. Antingen går jag och lägger mig arg, surar och vaknar arg på allt och är arg!! Eller tittar jag på det nya avsnittet av Grays. Fortsätter vara arg. Ska vara arg hela natten. Bråka inte med mig idag, är den tiden på månaden när jag faktiskt är långsint och vill bråka. skyll dig själv....

(Jaja, jag är väl inte sur på dig personligen. ÄR väl inte arg på dig direkt. Men Arg är jag! Men det har jag ju redan skrikit till dig om så det vet du!)

Inga kommentarer: