fredag 3 april 2009

Aj igen

Haha, ja när jag kom till jobbet fick jag anledningen varför jag var så grinig i morsse! Haha, tänka att man går på de varje månad. Att man aldrig lär sig känna igen symptomen!

Jobbet gick riktigt bra idag. Sålde mycket. Hälften i Dt (Bilarna) Där jag stod. Vi fick vara två stycken i utlämningsluckan. Jobbade med Emil. Vi hade riktigt kul och det gick bra. Allt rullade på! Är kul och sälja mycket om det går bra! :) Nog nördat om jobb. Problemet var dock att när jag stod där mitt i ruschen kände jag helt plötsligt hur det smällde till i min höger arm. Känner igen smärtan vid det här laget. Sen letade sig smärtan upp längs armen som vanligt. Så nu är min överansträngning och skada i armen tillbaka.. Skulle ha gått till den där sjukgymnasten. Tur att jag har tabletter kvar som jag kan knapra i mig. Ledig i helgen så jag hoppas det lägger sig. Vill inte vara hemma för en sån skit sak igen!

Våren är här nu! Äntligen. Var varmt i luften idag! Satt ute och åt lunch. Så på väg hem från jobb bestämde jag mig för att det var dags för vår städning av Glenn.. Så nu är han ren på utsidan och renare på insidan.. Inte helt ren inuti kanske, men men...

Har ju inte berättat om när Elin var här. Var mycket mycket tjej prat.. Eller kanske inte just tjej prat. Men prat. Vi hade verkligen cellgrupp i två dygn! Haha, Aldrig suttit i soffan och druckit kaffe så mycket. Fikade i två dagar nästan! Haha.
Elin är så bra och prata med. Hon ställer alla frågor som man inte ens vågat ställa sig själv. Hon har goda råd men är mer som en hjälp längs vägen. Hon är min livs coach skulle man kunna säga!

Nu ska jag äta och avsluta en bra fredag framför tvn...

(Var är min mobil!?! i bilen?)

Inga kommentarer: