söndag 10 augusti 2008

Roade tripp med Madde...

Nu är ja tillbaka i Märsta efter semestern. Har inte haft tid eller lust att vara inne på internet och uppdatera alla. Men jag får väl berätta om godbitarna tänkte jag..

Jag och Madde gav oss ut på vägarna i Måndags. Bilen styrdes mot Öland där hennes mamma var med deras husvagn. Kvällen tillbringade vi med att äta gott på restaurangen på kampingen innan vi gick fnittriga hemmåt för att spela lite yatzy :) trevligt blev de.

Nästa dag var det storm, klart att det blir storm när jag har semester.. efter en lugn seg morgon med diverse slappe aktiviteter som yatzy, bokläsning och fika bestämde vi oss för att Öland var gjort. Fick dock reda på nu i efterhand att Jonathan Blom satt bara ngr mil söderut på Öland och inte hade ngt o göra. Men lite sent påkommet nu...I vilket fall helst fortsatte vi vår resa mot sydligare breddgrader...Skåne! Mitt kära hemland.
I onsdags tog vi en promenad genom vackra Helsingborg. Tvungen och visa upp skönheten ju. Vi avnjöt en god lunch på Bagatelle. På kvällen åkte vi för att träffa Lina och Björn. Blev en riktigt trevlig kväll. Inte träffat dom på hur länge som helst. Skönt att allt är bra mellan oss igen. Ni betyder mycket för mig! Hoppas snart vi kan samla HELA gänget igen....

Nästa dag blev de en tur till Helsingör. Madde måste ju få se vårt grannland. Blev liten shoppingtur, lunch, Winerbröd och sen inköp av danska dialikatesser innan vi bagav oss över sundet. Väl i Skåne begav vi oss till stranden för sol o bad. Härligt. Björn kom ner efter jobbet och det blev en mysig simtur.
Kvällen bjöd ja familjen på liten mini fest måltid. Satt och skrattade och pratade långt efter vi ätit upp. Super mysigt! Gillar min familj..:)

Sen belv de en hel del slappande, yatzy, fnissande, film, regn, blixt jakt i ös regn, bil åkande, ätande o massa annat..


Sista kvällen bagev vi oss ner till Klara och Pm i Lund med Lina&Björn och Saranda. Blev en riktigt supertravlig kväll. Med massa onyttigheter, spelande av sega och geni, skrattande, flummande, kramar och allt en kväll innehåller när man träffar gamla gänget. (Sandra saknades ju dock...)
Komentarer till bilderna orkar ja inte med. Dom får tala för sig själv :P Tack alla vänner för en härlig Semester.. Nu orkar ja inte skriva mer...


Tack Lina, nu vet ja äntligen ett användningsområde för colgate totals munskölj. Hör av mig när jag testat om hur det gick... ;)

Inga kommentarer: