onsdag 13 augusti 2008

Hjälp...

Mitt hem är invaderat. Nu bor här visst två stycken till i vardagsrummet. Oj oj, mycket folk här. Vet inte hur det här ska gå.

Får man för att man är snäll. Nu måste ja stänga in mig på mitt rum om jag ska vara själv. Men men, de ska väl gå. Den ena ska visst inte bo här så länge.
Håll ut Julia!!!

Annars kan jag mest bara prata jobb idag. Varit en mycket jobbig dag när alla bestämde sig för att vara sjuka på samma dag. 6 stycken.. ojoj, vad de ställer till. Så idag har jag ringt till allas mob, hem, till deras föräldrar och kompisar. Allt för att jaga rätt på ngn stackare som kan ställa upp och jobba lite. Tyvärr gick det inte idag. Nästan ingen kunde. Men vi överlevde på förmiddagen, nu tänker ja mest på kvällen. Dom har det inte lätt.. Så om ngn hade tänkte åka dit och äta idag, snälla gör inte de. Åk till en annan restaurang, låt stackarna vara dom sliter redan som det är.....

Men det har faktiskt varit n riktigt bra, kul och härligt nyhet idag. Men jag orkar inte berätta om den nu när ja sitter här och gnäller. Passar sig inte. Så den får ni veta i sinom tid..

Inga kommentarer: