söndag 24 augusti 2008

Mmmarabou!!!

Inte skrivit på länge. Orkade inte skriva när jag jobbade iu veckan. Borde kanske skriva om min helg. Haft riktigt kul med Celie och Sandra. Men a orkar inte de heller! Jag orkar inte alls.
Istället sitter jag här och tröst äter chocklad. Gott! De väl egentligen inget fel på mig. Har bara den tiden på månaden. Men det är fakstiskt hemskt hur hormonerna kan styra en! Man blir verkligen ledsen på riktigt. Världen rasar samman tårarna rullar ner för kinderna och målar dom svarta av maskaran. Mitt i allt sitter man och undrar vad som hände. Jag var ju så glad nyss! De är hemskt och verkligen inget och leka med. Ni män ska vara glada att ni slipper. Nä nu ska ja äta det sista på min choklad och sen gå och sova. Är ju en dag imorgon man måste orka med!

Inga kommentarer: