söndag 21 juni 2009

Promenad

Kom precis hem från en promenad med flickorna. Mysigt. Känndes faktiskt som en riktigt sommarkväll. :)
Tänk de kanske kan komma lite värme till den svenska sommaren! Hoppet är det sista som överger en!

Måste börja träna på riktigt snart. Mor har utmanat mig. Jag som aldrig kan säga nej till en utmaning, nästan i alla fall. Så nu ska jag visst springa en mil den 1 sep. jag som inte sprungit kanpt på 3 år! Haha. Men men, får snart ta tag i det. Kanske inte i början av denna veckan, vill först vara säker på att jag är helt frisk. Pratar fortfarande med värsta bas rösten! Hes och konstig. Men sen ska jag brörja springa..
Kan gå denna veckan..
(Lina, jag kan alla kvällar denna veckan, säg till om du vill med ut på en promenad en kväll.)

1 kommentar:

Lina sa...

Lätt, ikväll ska vi på kalas dock. Men imorn? Fast jag måste måla mina utemöbler... vi kanske kan göra en kombo? kram