söndag 12 juli 2009

Bio

Var på bio ikväll. Med Celie. Såg the preposol.. haha, den var ritkgit rolig. jag och celie skrattade. Kanske lite för mycket för de var ngr brevid som vände sig om o kollade på oss. Haha, skratta med i stället :D

Mitt i en scen helt plötsligt blev det svart och tyst. Man tänker som vanligt, jaha, reklam paus. Sen slog det mig att det inte finns reklam paus på bio! Så där satt vi all ai kanske 5 min. Kosntigt. Det var ingen som kom och förklara. Ingen som sa ngt. Inget. Sen fick vi ingen ersättning eller ngt. Dåligt tycker jag. Sen märkte man på scenen efter att man hade missat ngt i klippet. Hoppas inte att det var så mycket.
På vägen ut spanade jag efter personal. Men ingen fanns där. Kan det vara att Sf har drabbats av den stora epedim som så många andra drabbas av så här års!?! Sommarjobbare!?! Hm....
Jaja, men filmen var bra. Rolig var den. Så gå o se den, eller titta på den hemma ngn gång!

Inga kommentarer: